ن اگر حرکت بچه کم شه یا ترشح بو دار و سبز داشته باشی علائمشه
البته حركات بچه هم ممكنه كم بشه
دخترم مكونيوم دفع كرده بود ولي خداروشكر نخورده بود. من دخترم تو شروع ٣٨ هفته بدنيا اومد. دفع مكونيوم هييييييييچ علامت باليني نداره عزيزم مگر اينكه كيسه آبت بر حسب اتفاق پاره بشه و از رنگ اون بفهمي كه مكونيوم دفع كرده بچه. فقط تو سونوگرافي كه دكترش واقعا قهار باشه متوجه ميشن، من رفتم سونو هفته قبلش و گفت كه مايع دور جنين خيلي غليظه احتمال دفع مكونيوم هست،
وای توروخدا برو زایمااااااان کن چجوری بچرو نگهداشتی تا ۴۰ هفتههههههه
من بیمارستان بستری بودم ی خانم سزارین شده بود چون بچش تو شکمش مدفوع کرده بود از علائمش پرسیدم میگف دلپیچه و تهوع داشت و تکونای بچه کم شده بود
چیمیشه بچع مدفوع میکنه؟
خاله من بچه اش همینجور شد ،هیچ علائمی نداشت
علامت نداشتم اصلا دردام شروع شد رفتم بخش زایمان کیسه ابو زدن دیدن لجنه بچه مدفوع کرده
نی نی شما دنیا نیومده چرا زده ۲۳روزگی؟
افت ضربان قلب بچه
اگه حرکتاش کم شده حتما برو ان اس تی بده
من هیچ علائمی نداشتم
بله مادر انقباض میگیره و همزمان کیسه آب کامل پاره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.