۸ پاسخ

برو بیمارستان ترشح سبز نشونه مدفوع کردن جنین

اره دیگ ۳۸ تمام ش ریسک مدفوع داره برو بیمارستان
بچه پی پی بخوره خطرناکه بستری میشه

خودشه

خواهرم ازش ترشح سبز میومد گفتن نی نی پی پی کرده سزارین اورژانسی شد

برو بیمارستان

یکی از علائمش همین ترشح سبزرنگه عزیزم

این ترشح سبز رنگ میگن هفته بالا بچه مدفوع کرده

عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد