۷ پاسخ

منم دارم دو روزه ترشحم حالت چسبناکه به دکترمم گفتم گفت لکه خونریزی شد اطلاع بده

من ک اصلا عفونت ندارم

عفونته عزیزم

ترشح سبز داری؟
با اورژانس تماس بگیر بهش بگو هفته چند هستی و بگو که ترش چه رنگی و حالتی داره بهتر راهنماییت می‌کنه و در صورت نیاز بهت میگه بیا بیمارستان

عفونت میتونه باشه

سبز پر رنگ خوب نیست
اگر فقط کمی سبزه و غلیظه نشونه باز شدن دهانه رحم هستش عزیزم و میگن ترشح موکوسی

ترشحاتتو نشور ببر زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی