۳ پاسخ

وای برا منم تو اونه😣

عشقم جنگ دوازده روزه باز سپه خراب شد باید همیشه پول تو چند تا کارت بزارین منم اون موقع تو پاسارگاد داشتم اسیر شدم الان اصلا تو اونا پول نمیزارم از ترس خراب شدن

🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

سوال های مرتبط

مامان 🧑حسین🧑 مامان 🧑حسین🧑 ۴ سالگی