۵ پاسخ

عزیزم همه بچها درگیرشن فقط میزانش متفاوته بین هر بچه من از اول صب ک لباساشو میخام عوض کنم با روغن زیتون کل بدنشو گرم میکنم ماساژ میدم مخصوصا کتف کمر شکم و پهلو بد وقتی پماد پا میزنی مقعدشو با پماد و انگشت ماساژ بده نرم بشه ک بتونه دفع راحتی داشته باشه پسر من از وقتی گریپ میکسچر بهش دادم راااحت دسشویی میکنه باعث میشه شکمش کار کنه کولیف هم باد شکمشو میده بیرون اینفاکول هم هر هشت ساعت بهش میدم و هربار شیر میخوره حتمااا عارغشو بگیر خودتم پشت هر وعده غذایی چایی نبات بخور عرق زیره بخور تا نفختو بگیره چون شیر خودتو میخوره

تا۲ماهگی اینجورین بعدبهترمیشن

آره خیلی بده
ولی خیلیا میگن ۴۰‌ ام به بعد کمتر و بهتر میشه منم دلمو خوش کردم به اون

واقعا خیلی بده

فقط ماساژ بده شکمشو پاهاشو ورزش بده
پستونک بده
پستونک اگه نمیخوره ا د بزن بهش بده دهنش درازش کن زمین شکمشو ماساژ بده پاهاشو از زانو خم کن اروم تو شکم قشنگ باد میده
دور نافشو جهت عقربه های ساعت دورانی ماساژ بده
هربار پستونکو داد بیرون گریه کرد باز ا د بزن بده دهنش
من اینجوری میکنم الانم

سوال های مرتبط