خانما من ۳۱ هفته برم سنو رشد زود نیست

۶ پاسخ

به موقعس عزیزم

من دوهفته قبل رفتم،،۲۶این ماه نوبت زد گفت یه سونو دیگه داری بیابرات بنویسم براسال دیگه برو

منم۳۱ هفته ۳ روز رفتم اولین بار
بعدش ۳۴ هفته و ۳ روز
فردا هم میشم ۳۶ هفته و ۳ روز که قراره برم و آخرین سونوست

نه برو عزیزم اگه وزن کم باشه جا برای جبران داشته باشی

نه من هفته قبل رفتم

اگر تا حالا نرفتی برو که که اگر پایین بود جبران کنی که پایین نیست

سوال های مرتبط

مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری