امیدوارم همه چی به نفع مردم کشورم تموم شه فقط همین
اگه چیزی درست نشه ما میمونیم و یه ابر تورم😔
دقیقا خیلی حس بدیه خونه زندگیمونو ول کردیم اومدیم شهرستان،کارا تعطیل پولا داره ته میکشه،نمیدونیم آینده قراره بهتر بشه یا بدتر
اره شدید بلاتکلیفم و کلافه و نگران و مضطرب ولی دلم روشنه امیدم بخداسا
من همچیو گذاشتم با پول عیدی بگیرم ظروف آشپزخونه اینا الان میترسم پولم تموم شه معلوم نیست که چی سرمون میاد
آخ دقیقا اصلا نمیدونی تهش چی میشه
در بلاتکلیف ترین حالت ممکنم🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.