۳ پاسخ

عزیزم الان اصلا بچت توی لگنه، فقط ۷ هفته هستی!

نگران نباش عزیزم عادی من یه مدت اینجوری بودم دقیقا توهفته تو ..گاهی علائمات زیاده گاهی هیچ علائمی نداری نگران نباش تازه علائمات ازهفته هشتم و نهم شروع میشه

نه جانم😂 علائم بارداری اینجوریه. یه روز زیاده یه روز اصلا نداری! درضمن هفته ی شما خییییلی پایینه نگران نباش گلم

سوال های مرتبط