عزیزم الان اصلا بچت توی لگنه، فقط ۷ هفته هستی!
نگران نباش عزیزم عادی من یه مدت اینجوری بودم دقیقا توهفته تو ..گاهی علائمات زیاده گاهی هیچ علائمی نداری نگران نباش تازه علائمات ازهفته هشتم و نهم شروع میشه
نه جانم😂 علائم بارداری اینجوریه. یه روز زیاده یه روز اصلا نداری! درضمن هفته ی شما خییییلی پایینه نگران نباش گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.