دخترمن داره میره سه ماه دومیبندم😐
من ۲۸ روزس شماره۲ مای بی بی میبندم
من ۲میبندم چون زیادازش دارم ولی پاهاشویکم اذیت میکنخ
من دیگه میخوام برم سه دو تنگه
من ۵۱ روزشه ۳ میبندم
یکمی بزرگه اما دیگ ۲ هم اذیتمیکرد کشش رونپاشو
وزنشم تویکماهگی۵ کیلو بود
من کم کم دوماهشه ۱میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.