۶ پاسخ

دخترمن داره میره سه ماه دومیبندم😐

من ۲۸ روزس شماره۲ مای بی بی میبندم

من ۲میبندم چون زیادازش دارم ولی پاهاشویکم اذیت میکنخ

من دیگه می‌خوام برم سه دو تنگه

من ۵۱ روزشه ۳ میبندم
یکمی بزرگه اما دیگ ۲ هم اذیت‌میکرد کشش رون‌پاشو
وزنشم تویکماهگی۵ کیلو بود

من کم کم دوماهشه ۱میبندم

سوال های مرتبط