اگه خلطش مدام و زیاد باشه یعنی حساسیت ب پروتئین گاوی داره.البته با چندتاعلائم دیگه..و اینکه اگر شیر خشک میدی ،باید حواست به رقیق بودن یا غلیظ بودنش باشه.چون اینم باعث خلط میشه یکم..و اینکه شیرشو عوض کرده باشی
منکه بردم دکتر گفت چیزی نیس خوب میشه گفتم حساسیت نداره گفت نه حساسیت اینجوری نیس
احتمالا حساسیت ب پروتیین گاوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.