۹ پاسخ

من اول اونت گرفتم بعد پس دادم بیبی لند گرفتم ۱۶۷۰ با پستونک بیبی لند

منم همینو گرفتم

منم همینو گرفتم اگه بچم شیشه شیری شد بعد عوض میکنم یه مارک بهتر میگیرم فعلا ولی واجب نیست

بد نبود من برای پسرم گرفته بودم ولی اونقد ضد نفخ نبود بعد تویست شیک گرفتم تا الان ک استفاده میکنه عالیه

من راضیم

منم همین مدل گرفتم

هرکی گرفته راضی بوده

من گرفتم ولی استفاده ک هنوز نکردم
من هم اونت گرفتم هم این

اونت بخر

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی🩵🐣 مامان فسقلی🩵🐣 هفته سی‌وسوم بارداری