من اول اونت گرفتم بعد پس دادم بیبی لند گرفتم ۱۶۷۰ با پستونک بیبی لند
منم همینو گرفتم
منم همینو گرفتم اگه بچم شیشه شیری شد بعد عوض میکنم یه مارک بهتر میگیرم فعلا ولی واجب نیست
بد نبود من برای پسرم گرفته بودم ولی اونقد ضد نفخ نبود بعد تویست شیک گرفتم تا الان ک استفاده میکنه عالیه
من راضیم
منم همین مدل گرفتم
هرکی گرفته راضی بوده
من گرفتم ولی استفاده ک هنوز نکردم
من هم اونت گرفتم هم این
اونت بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.