۱۳ پاسخ

منم بی بی لند خریدم واسه دخترمم چند سال پیش بی بی لند گرفتم هم شیشه هم پستونک

بیبی لند بخریم بهتره یا اونت؟!

منم خریدم استفاده نکردم

شیشه شیر خوبیه هم سادش هم طرح اونتش فقط از اون ضد نفخ های که داخلش یه لوله داره نخری بدرد نمیخوره

من خریدم هم شیشه هم پستونک راضیم شیشه ۲۶۰ خریدم ضد نفخ

اگه نمیخوای شیر خشک بدی گزینه خوبیه
درکل با کیفیته

اول بیبی لند بگیر اگه شیشه زیاد خورد بعد ی مارک گرون بخر
من ب پسرم از اول بیبی لند دادم تا یک سالگی شیر خودمو می‌خورد و شیشه در حد ک نبودم جایی میخواستم برم بهش میدادم اونم شیر خودمو میپوشیدم
بعد یکسالگی هم ک شیر خشک خورد دیگ همون بیبی لند گرفتم
برا این بچمم بیبی لند گرفتم

بی بی لند خوبه هم قیمت مناسب قیمتش نسبت به خودش خیلی با صرفه است دختر عمه من واسه دختر و پسرش استفاده میکرد

من سر پسرام استفاده میکردم خوب بود
هم شیشه هم پستونک

بیبی لند خیلی تعریف میکنن
منم واسه نی نی میخواستم شیشه شیر گرون قیمت بخرم
ولی دیدم از بیبی لند تعریف میکنن گفتم اول شیشه شیر بیبی لند قیمت مناسب بگیرم شاید اصلا نی نی شیشه شیر قبول نکرد الکی هزینه زیاد نکنم
ولی هرکی خریده راضی بوده و تا اخر هم بیبی لند استفاده کرده

همه میگن خوبه منم یه آنتی کولیک گرفتم

من سر پسرم دوسال تمام استفاده کردم عالی بود

منم بیبی لند گرفتم خیلی رضایت داشت

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🩵🐣 مامان فسقلی🩵🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری