خانما شیشه شیر بیبی لند چند قطره بگیرم؟

۵ پاسخ

من گرفتم نوشته صفر تا شیش ماه🤔نیم قطره یه قطره چیه ؟؟؟

بدو تولد نیم قطره است
بازم از داروخانه بپرس

من چون شیر خودمم کنارش می‌خوام بدم نیم قطره گرفتم واسه نوزادیش

معمولا ۲ قطره برای بدو تولد میگیرن بیشتری ها

صفرتا ۶ ماه

سوال های مرتبط