خانما از که میش به شکم خوابید بعد سزارین

۶ پاسخ

من نمیتونم هنوز بخوابم یه سنگینیه زیر دلم نمیدونم چرا

من بعدی ۲۰روزگی میخابیدم. درد نمیکرد

هنوز نتونستم

بعد ۱۰ روز اگه درد نداری

از الان😂😂من تازه می‌خوابم اونم راحت نیستم

سلام گلم تو بهتر شدی؟ راضی بودی از سزارینت

سوال های مرتبط

مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی