بعد سزارین از کی‌میشه به پهلو خوابید؟

۱۰ پاسخ

سزارین باشه خودت ۱روز اول و نمیتونی چون درد داری

بعد یک هفته

از همون اول . بیحسی چیزی حس نمیشه که

روکمرت بخواب تقریبن ۶ماه به پهلوت خوابیدی خسته نشودی😫😫

من تا بخیه داشتم‌نمیتونستم

من از وقتی بخیه هامو‌کشیدم

من از روز ٤ . خيلييييييي دردناك بود براي من. ولي فقط همون بار اولش دردناك بود دفعه هاي بعدي درست شد

من از وقتی بخیه هامو باز کردم یعنی ده روز بعد

من از وقتی اومدم خونه به پهلو خوابیدم به پشت اصلا خوابم نمیبرد

از همون اوایل میگن باید بخوابی تا شیرت بیاد. ولی من بعد ۵ روز شروع کردم به پهلو خوابیدن چون درد داشت

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی