سزارین باشه خودت ۱روز اول و نمیتونی چون درد داری
بعد یک هفته
از همون اول . بیحسی چیزی حس نمیشه که
روکمرت بخواب تقریبن ۶ماه به پهلوت خوابیدی خسته نشودی😫😫
من تا بخیه داشتمنمیتونستم
من از وقتی بخیه هاموکشیدم
من از روز ٤ . خيلييييييي دردناك بود براي من. ولي فقط همون بار اولش دردناك بود دفعه هاي بعدي درست شد
من از وقتی بخیه هامو باز کردم یعنی ده روز بعد
من از وقتی اومدم خونه به پهلو خوابیدم به پشت اصلا خوابم نمیبرد
از همون اوایل میگن باید بخوابی تا شیرت بیاد. ولی من بعد ۵ روز شروع کردم به پهلو خوابیدن چون درد داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.