۱۰ پاسخ

من تو همون بیمارستان به سختی به پهلو شدم چون طاق باز خسته شدم ولی خب درد داره

من ک خابیدم اما خیلیی درد داره باید تحمل کنی

من که تا ده پانزده روز فقط به کمر نشسته میخوابیدم وقتی به پهلو میخوابیدم خیلی درد داشت بخیم

اگر اذیت نمیشی خودت میشه ....چند روز اول سخته یکم

من امروز یکم پهلو شدم برا شیر دادن

هرجور راحتی میتونی بخابی فقط به شکم نمیشه

میشه ولی دردداری نمیتونی

میشه ولی خب درد داری دیگه. من از بعد از کشیدن بخیه کم کم به بغل خوابیدم

میشه ولی شاید یکم احساس کشش و درد کنی من از روز 20 به بعد دیگه راحت هم به پهلو هم رو شکم خوابیدم

میشه هم پشت.بغل
فقط از ناحیه شکم سینه محرومیم

سوال های مرتبط

مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی