7هفته به بعد برو
من رفتم پنج هفته دیده نشد فقط ساک بارداری بود .۷ هفته گف بیا رفتم و جنین و قلب بود
نه کلا نرو تا هفته ۸ برو سونو قلب ! الان چیزی دیده نمیشه
من ۵ هفته و ۵ روز رفتم دیده نشد
۷ هفته رفتم سونو داخلی دیده شد قلبشم تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.