پنج هفتمه اگه برم سونو شکمی جنین دیدیه میشه؟
دکتر هم نرفتم کی برم

۴ پاسخ

7هفته به بعد برو

من رفتم پنج هفته دیده نشد فقط ساک بارداری بود .۷ هفته گف بیا رفتم و جنین و قلب بود

نه کلا نرو تا هفته ۸ برو سونو قلب ! الان چیزی دیده نمیشه

من ۵ هفته و ۵ روز رفتم دیده نشد
۷ هفته رفتم سونو داخلی دیده شد قلبشم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد