من امروزرفتم سنوشکمی ساکوندیدگفت زوده گفت تواین هفته واژینال بهتره اونم تشکیل شده باشه خیلی کوچیکه
سلام عزیزم.من چون لکه بینی داشتم مجبوری ۵ هفته و ۵ روزگی رفتم از روی شکم چون پزشک برای واژینال نداشت مرکز. فقط ساک جنین و دیدن به نظرم ۸ هفته بری بهتره 💫
چرا انقدر عجله میکنید بازار ۷ یا ۸ هفته برو صدای قلبش هم بشنو
سونو واژینال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.