من فردا برم سونو
ساک و جنین با سونو شکمی دیده میشه؟!

۴ پاسخ

من امروزرفتم سنوشکمی ساکوندیدگفت زوده گفت تواین هفته واژینال بهتره اونم تشکیل شده باشه خیلی کوچیکه

سلام عزیزم.من چون لکه بینی داشتم مجبوری ۵ هفته و ۵ روزگی رفتم از روی شکم چون پزشک برای واژینال نداشت مرکز. فقط ساک جنین و دیدن به نظرم ۸ هفته بری بهتره 💫

چرا انقدر عجله میکنید بازار ۷ یا ۸ هفته برو صدای قلبش هم بشنو

سونو واژینال

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان .....🙂❣️ مامان .....🙂❣️ هفته هشتم بارداری
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته بیستم بارداری