سلام مامانا
علایم عفونت اداری نوزاد چیه

۲ پاسخ

موقع جیش جیغ میزنه، یه آزمایش بده خب، خیالت راحت میشه.

سوزش موقع ادرار که جیغ میزنه و گریه میکنه ک حتما هر موقع دست شویی میکنه باید بشوری اصلا دستمال استفاده نکن
برو ازمایش هایی که مربوط به عفونته رو بگیر کشت ادرار هم بگیر
اگر خدایی نکرده عفونت زیاد بشه بچت یهو تب میکنه خیلی هواست باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان جانا خانوم مامان جانا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵 مامان محمد شاهان🩵 ۵ ماهگی
مامان امیر و فاطمه مامان امیر و فاطمه ۴ ماهگی
مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی