خانما ادوستم ۲ ماهشه قلب بچش تشکیل نشده چرا ؟

۴ پاسخ

دلیل خاصی نداره عزیزم انشالله بعدی

معمولا میگن ضعیف بودن نطفه هم هست که این اتفاق میوفته یا ژنتیکی هست و اجازه رشد بیشتر نمیده

علت خاصی نداره اصلا ژنتیکیه

ایشالله دفعه بعد حامله میشع قسمت نبوده مادر بشه بگو دفعه دیگ مراقب باشه

سوال های مرتبط