خانما سونوگرافی تشکیل قلب ۹هفته بود؟

۷ پاسخ

من ۸ هفته رفتم

من ۶هفته رفتم

شش تا هشت هفته

۶ هفته

از 6 هفته برای بعضیا میشه رفت
یعنی از 6 هفته ممکنه برای بعضیا قلب تشکیل بشه
ولی معمولا هشت هفته میرن

من که تو 6هفتگی رفتم

هفته ۸

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس ۴ ماهگی
مامان hamin ❤️ مامان hamin ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۷ ماهگی