از چیزی ک میترسیدم ب سرم اومد🥺🥺
گفت بچم خیلی ریزه😭

۱۸ پاسخ

فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه😂همین ریز میزا سالمن بخدا فقط سالم باشه وزنش مهم نیس چون بعضی نوزادها بدوتولد وزن میگیرن

من ۲۶هفته رفتم سونو بهم گفت بچه ریزه
خیلی ناراحت شدم دوباره دکتر اورژانسی سونو برام نوشت بعد ۳۲هفته دوباره رفتم ی جای دیگه کسی که سونو میکرد گفت ببین ما قرار نیست همه ی بچه ها رو به یه اندازه ی مشخص برسونیم تو بچت باید متناسب با هیهکل خودت باشه یکی دیگه هم هیکل خودش
پس نگران نباش

چند کیلو ؟

خب خیلی از بچها ریزن خدایی نکرده مشکل نداشته باشه چرا ترسیدی

اشکال نداره من هشصد گرم بود یهو از یی پنج هفته رفتم گفت دو کیلو سی شس هفته بدنیا اومد سه کیلو فقط ماه اخر وزن میگیذه بستنی شیر شلکلات اما کم خیلی بخور خامه صبحانه بخور

منم وزن نی نی کم بود سنوی داپلر انجام دادم خونرسانی به جنین کم بود الان آ اس آ روزی دوتا میخورم

سالم باشه عزیزدلم ریز و درشتی مهم نیس ک من خودم دنیا اومدم ۲ کیلو بودم بزرگ نشدم؟؟

نون خامه ای بخور اگه قند نداری واسه وزن گرفتن بچه عالیه

خود گهواره۲۹هفته رو ۱.۲۰۰زده دیگه، دکتر برا سونو وزن زود میفرستن، دقیقش هفته ۳۲باید رفت، الان هنوز نی نی شما تازه شروع کرده به وزن گیری

نگران نباش ، غذاهایی بخور ک وزن بده ب بچت، لیدی میل بخور

ببین بچم ریز بود کله پاچه صب ب صب میخوردم بستنی هفته ای دوبار تا موقع زایمان جوری بچه بزرگ شده بود خود دکتر تعجب کرده بود بعدشم سنوگرافی وزن دقیقو نمیگه تقریبی میگ مثلا اگ بگه ۱ کیلو شاید ۱۲۰۰ یا ۱۵۰۰ باشه دقیق نیس

نگران نباش به دنیا بیاد بهش رسیدگی کن زود بزرگ میشه

چند کیلو

وا خب رشد میکنه تو هفته ها اخر

این کابوس منم هست که بچم نکنه ریز باشه
چقدره نی نی شما

مهم اینه سالم باشه ریز و درشتش مهم نیست خیلی .

چند کیلوعه؟

چقد؟؟؟

سوال های مرتبط