از چیزی که میترسیدم سرم اومد😭 صدک دور شکم دخترم کمتر از ۱ درصد😭😭

۲۴ پاسخ

خانوما گوگل باز شده این مادر الان ناراحته بیاد دونه دونه بگه ینی چی برین سرچ‌کنین

خب ینی چی چی میشه اگ‌اینطور باشه

عزیزم ناراحتی نداره فقط خوراک خودت رو تقویت کن
گوشت پخته زیاد بخور آبپز یا کبابی، تخم مرغ، شیر و خرما، مغزه مخصوصا گردو و بادام، حلیم گوشت،حبوبات خیس خورده
بچه منم دور شکمش یک درصده امروز ۳۵ هفته و ۱ روز وزنش ۱۸۳۰ بود که ۲ درصده
منم خیلییی فقط چیزای مقوی خوردم که بچه وزن بگیره ولی خب خون رسانی بندنافش ضعیفه چون دوقلو همسان باردار بودم و یک قل ۲۷ هفته ایست قلبی کرد دوروز دیگه هم ختم بارداریمه
ولی شما تازه ۳۰ هفته ای به خودت برس اینایی که گفتم رو سعی کن هرروز هرچند کم ازشون بخوری ولی سونو داپلر هم بده وضعیت خون رسانی بچه باید چک بشه، ان اس تی که فقط نوار قلبه ربطی به وزن و رشد بچه نداره

عزیزم غصه نخور خواهرزاده من ۳۶هفته با وزن ۱۵۰۰ دنیا اومد الان خانومی شده برا خودش هیچ مشکلی هم نداشت بچه توام iugr هست توی رحم رشد نداره بیاد دنیا زودی مثل بقیه میشه

الان سونو بودی؟وزنش چقد بود؟

سونو داپلر بده، و اینکه بقیه ایتم ها رشدش چطوریه؟ دپر سر و استخوان ران و وزنش؟

ینی چی

کمتر از ۱ درصد ینی چقدر شکمش کوچیکتره.نمیشه ک

مال من 15بود چیز مقوی بخوری میره بالا

گلم تااین هفته اومدی بقیه اشم پیش میره خوب نهایت میره دستگاه
من که یه قلمو از دست دادم چی بگم

یه سونوی داپلر برو

یعنی چی

یعنی چی؟

یعنی چی خب
من این یکیو دیگه نمیدونستم

صدک یعنی چی؟؟؟

چنده وزنش

خب الان باید چیکارکنی

یعنی چی خب؟

یعنی چی؟میشه یکی بهم بگه معنیش چیه😰

ینی چی

خوب این یعنی چی؟🥺

عکس سونو تو بزار

منم الان رفتم شده بود ۸درصد😭😭نمیدونم باید چیکار کنم یکسانتم باز شدگی داشتم

دكتر چي گفت؟

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی