شیرخشک# مای بی بی #
فرزند پروری#
رفلاکس#
بچه#

تصویر
۹ پاسخ

فعلا داره میاد پایین و درسته اگه بیاد چندین نفر شاید ضرر کنن ولی اقتصاد کشورمون حداقل بهتر میشه طلا و دلار که بالا باشن اصلا خوب نیست

مطمئن باش الان بالای۳۰تومنه منتها نت قطع و قیمتا واقعی نیست منم ۲۰۰ گرم از ۱۰/۴۰۰گرفتم منتظرم

چرا اصن خریدی؟ هدفت چی بوده
طلا سرمایه گذاری بلندمدته
پولت طلا باشه همگام با تورم پیش میری
به قیمتا دقت نکن عزیزم
ولش کن
هروقت خرید بزرگی مثل آپارتمان یا ماشین انشاالله پیش اومد یادت باشه طلایی هست وگرنه فک کن برا سرمایه گذاری برا بچه هات خریدی پس ولش کن

عزیزم دیگه گرفتی
فکر میکنی تا چقدر پایین میمونه
دیگه خیلییییی باشه یکسال بعدش چنان با سرعت نور می‌ره بالا که جبران می‌کنه

بیشتر سعی کن صندوق طلا تو بورس بخری که میگن مالیات نداره

منم موندم بفروشم یا بزارم بمونه یعنی بعد جنگ می‌ره بالا یا پایین 🫤

الان نفت قیمتش رفته بالا طلا میاد پایین اونور سال نفت بیاد پایین طلا به 30تومن میرسه نفروش

یکی میگفت طلا میخری برا سود تا ۵سال نباید بهش نگاه کنی و فروشش ت کوتاه مدت اصولا ضرره
البته با این اوضاع چند سالی هست ک چ گرون بخری چ ارزون بعد از چند ماه همش سوده

عزیزم زمان جنگ همینه یا ثابت یا کم میشه باید ببینی بعد جنگ چی میشه

حالاچندگرمه مگ

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی دلارام مامان امیرعلی دلارام ۱ سالگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی