رفلاکس#
شیر خشک#

مای بی بی #
فرزند پروری

تصویر
۳ پاسخ

چرا نبستی؟؟الان چندماهه زایمان کردی؟؟؟
باید کمرتو میبستی...یا کمربند ببند یا برو یه کمربند شتری ها هستن از اون بگیر سایز کوچیک بگیر بذار شکمتو جمع کنه

اینکه چیزی نیست😂 برا ما تخت حساب میشه این

همینقدر ت...خ‌‌.می😭😭

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی دلارام مامان امیرعلی دلارام ۱ سالگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی