خانما کسی هست آزمایشو تفسیر کنه لطفا

۸ پاسخ

ببین دکترت راجب ویتامین دی چی میگه.
بیشتر بشه خب بهتره

چربیت یه کم بالاس.کم

کم خونی داری.
حواست به تیروییدت باشه هرماه ازمایش بده نیومده باشه پایین تر

با این ممنونم

تصویر

اینم هست

تصویر

اینم یکی دیگه

تصویر

این یکی

تصویر

بفرست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان محمدآراد💙🩵 مامان محمدآراد💙🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌ودوم بارداری