واسه ماه بعد اینو میخوام درست کنم
خیلی قشنگ شده اتفاقا فقط کاش جای اینکه رو دیوار بنویسی از این بادکنک اعداد میزاشتی
خيلي خوشگله
توت فرنگي مجازه خوردنش؟الرژي زا نيس؟
عاللیه😍
نه قشنگه اتفاقا ساده خوبه😍😍😍
من با تم ماه رمضان گرفتم
چه ناز🥹
ماشالله آنقدر دخترت ناز بود اصلا ۷و ندیدم اول 😍
مبارکهههه عزیزم دخترت از چندماهگی تونست با دستهاش پاهاشو بگیره بخوره؟
خیلی هم قشنگ و پر از حس خوبه😍❤️
ای جانم خوشگلم ماشاالله
چ قشنگ ماشاالله
خدا حفظش کنه ♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.