آره عالیع
سلام چطوری؟؟
قدم نورسیده با تاخیر مبارک🤩
اسم دخملی رو چی گذاشتی؟؟
من خیلی وقته گهواره نیومدم
شما که خیلی از من عقب تر بودی چجوری نینیت ۲ ماهشه؟
آره مثل پسر منم. دو ماهگی ۴۴۰۰ بود
به نظرم که خوبه وزنش
منم واکسن دوماهگی دخترم دومه ولی گفتن بعد تعطیلات
اره عزیزم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.