۶ پاسخ

آره عالیع

سلام چطوری؟؟
قدم نورسیده با تاخیر مبارک🤩
اسم دخملی رو چی گذاشتی؟؟
من خیلی وقته گهواره نیومدم
شما که خیلی از من عقب تر بودی چجوری نینیت ۲ ماهشه؟

آره مثل پسر منم. دو ماهگی ۴۴۰۰ بود

به نظرم که خوبه وزنش

منم واکسن دوماهگی دخترم دومه ولی گفتن بعد تعطیلات

اره عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط