۱۹ پاسخ

منم تولدش ۳۵۰۰الانش ۵۱۰۰

عزیزم میشه بگی شماچه شیرخشکی به بچت میدی ؟

ماشاالله ترکوندی بچه رو😐😐😂
روزی تقریبا ۷۰ گرم چاق شده
نرمالش بین ۳۰ تا ۴۰ گرم هست
نکنه ترازو اشتباه کشیده

چند هفتگی به دنیا اومد ۲۹۷۰بود؟

چه شیرخشکی میخوره

ماشاالله بچه ی من الان نزدیک به ۵۵روزشه وزنش ۴۴۰۰ بود وزن تولدش ۳۳۰۰بود کلا یه کیلو اضافه کرده 🥺

ماشالله خدا حفظش کنه برات عزیزم ولی دو کیلو توی یک ماه زیاد نیست؟؟دکتر یا بهداشت چیزی نگفت؟

ماشالله میشه بگی چه شیرخشکی میخوره؟

خیلی غیر عادیه مطمعنی دستگاهش درست بوده؟

و اینکه کلا شیر خشک بچه رو تپل می‌کنه

میری داروخانه باکدملی بچه ات شیرخشک یارانه ای میدن

چ شیر خشکی میخوره؟

اصلا خوب نیست اتفاقا باید نگران باشی ، بچه نهایتا باید ماهی یک کیلو وزن بگیره نه اینقدر

ماشالله..چه شیر خشکی میدی؟؟

ماشاالله عزیزم خدانگه دارش باشه شیرخشک چی میدی!؟؟؟

شیرخشک چی میخوره..ماشاالله

سلامتی داشته باشه

ماشالله چه خوب وزن گرفته شیر خودتو فقط میخوره؟

ماشاءالله خداروشکر
شیر خودت میدی یا شیرخشک؟

سوال های مرتبط