بنظرتون الان ساک بیمارستان ببندم🫠💫؟

۸ پاسخ

من گذاشتم دو هفته دیگ ببندم

اره ..من ک بستم خیالم راحت

اره ببند
من طاقت ندارم اگر دستم بود همی حالا میبستم😂😭

منکه بستم

هروقت حوصله داشتی ببند

من سی و شش هفته میبندم

یک یا دو هفته دیگه ببند

اره ببندبسلامتی

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان اَنارک مامان اَنارک ۶ ماهگی