من ۳۳هفته و دو روزم شکم ندارم تازه
یکم جلو اومده

۵ پاسخ

برا منم همینه
خیلی زیاد شکم ندارم
چون قبلش لاغر بودم و اصن چربی نداشتم
اتفاقا بهتره که، راحتری موقع خواب
و اینکه سایز شکم و وزن بچه ربطی نداره بهم

ینی کابوس شب و روز من همینه ک شکمم انقد کوچیکه رشد نکنه چ خاکی ب سرم بریزم فردا سونو دارم

نگران نباش منم مثل توام
چون من چاق نیستم هرچقدر شکمم آمده جلو تره وزن بچس

سونو‌وزن رفتی

برا من دارم می‌ترکم از الان

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی