برا منم همینه
خیلی زیاد شکم ندارم
چون قبلش لاغر بودم و اصن چربی نداشتم
اتفاقا بهتره که، راحتری موقع خواب
و اینکه سایز شکم و وزن بچه ربطی نداره بهم
ینی کابوس شب و روز من همینه ک شکمم انقد کوچیکه رشد نکنه چ خاکی ب سرم بریزم فردا سونو دارم
نگران نباش منم مثل توام
چون من چاق نیستم هرچقدر شکمم آمده جلو تره وزن بچس
سونووزن رفتی
برا من دارم میترکم از الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.