۴ پاسخ

من هم شیرخشک میدم هم شیرخودمومیخوره 150میل سه وعده صبح وظهرواخرشب موقع خواب توهروعده 150میل میخوره

دوتا شیشه درست میکنم یکی ای ار یکی اچ ا خیلی کم میخوره همه رو میریزم شیر خودمو بهتر میخوره

دختر من بیشتر که شیر بخوره می‌خوابه شیر خوردنشم بد شده دکترش گفت بزور بهش نده که زده نشه

خوبه عزیزم میگن تو این سن بچه خوابش بیشتر از خوردنش هست

سوال های مرتبط