راحته. شب ۱۰ به بعد چیزی نخور
من خودم ادمیم که نصف شب هم گشنم میشه برای همین تا قبل ۱۰ شام برنج و مرغ خوردم که تاصبح سیر بمونم ولی اب میتونی بخوری
صبح ۷ رفتم ازمایشگاه
اولش یه خون و ادرار ناشتا میگیره بعد بهت محلول میده. طبق تجربه اب خنک ببر همرات که پودره با اب خنک قاطی کنی میشه مثل شربت پودری پرتقالی و اروم اروم بخورش همشو یکجا سر نکش که چون ناشتایی حالت تهوع میگیری.
بعدشم جای بشین که خنک باشه
بستگی داره پزشکت چجوری بنویسه برای بعضیا محلول داره برای بعضیا مثل من بدون محلوله اول ناشتا خون دادم بعد رفتم صبحونه خوردم دوساعت بعد صبحونه دوباره خون دادم.
شب قبل ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتایی صبح زود میری .همون اول خون میگیرن بعدش محلول میدن بخوری که بااب سرد بخور مزه میده بهت حالتو بد نمیکنه..بعد محلول هم ۱ ساعت و۲ ساعت بعدش دوباره خون میگیرن..زیاد تکونم نخور بالانیاری و حالت تهوع نگیری.
یه محلول میدن قشنگم بهت ک اول اونو میخوریبعدم ۴مرحله خون میدی عزیزم
یا ناشتا ی خون میگیرن ی شربت میدن میخوری ۲ بار یا ۳ بار ازت خون میگیرن یا یکی ناشتا میگیرن بعد میگن صبحانه بخور دوساعت بعدش باز خون بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.