کسی میتونه آزمایش قندمو بگه چه جوریه

تصویر
۷ پاسخ

قندتون خوبه

به نظرم هموگلوبین خونت مثل من پایین و باید قرص آهن بخوری و پرکاری تیروئید داری ولی بازم به دکترت نشون بده

کم کاری تیرویید و کم خونی

تیروییدم داری

قندت خوبه ولی تیروئیدت بالاس

کم خونی داری قندتم بالاست از حد نرمال

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ارمیا❤️نویان مامان ارمیا❤️نویان ۵ ماهگی
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرشیدا🌞 مامان آرشیدا🌞 ۲ ماهگی