۱۰ پاسخ

فک کنم ناشتا۹۲یساعت بعدش۱۳۵دوساعت بعدش۹۶

قندیک ساعته و دوساعتت خوبه تازه گفته پایین هم هست قندناشتا هم مرزه

ناشتات لب مرزه باید رعایت کنی اون‌۲تا هم پایین

خوبه گلم

قند ناشتا که خوبه قند یک ساعت و دو ساعت تازه کم هم هست

قند ناشتا ک لب مرز باشه ممکنه بعدا بالابره؟

قندت خوبه ، گلبول سفیدت زیاده عفونت داری

نرماله؟

اینم هس

تصویر

اینم هس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان ارمیا❤️نویان مامان ارمیا❤️نویان ۵ ماهگی