۵ پاسخ

من قبل سقطم خیلی خشک بودم خیلی ولی بعدش الان دوماهی میشه از بس خیس میشه دیگه بدم میاد فقط باید قبلش معاشقه کنی همین

من دخترم ۴سالشه۳سال کامل منم درگیر خشکی واژن عفونت و اینا بودم به شدت درد داشتم خیلی از دکترای زاهدان و رفتم جواب نگرفتم حتی پولیپ داشتم پیش دکتر مریم رضوی عمل کردم زخمم داشتم رفتم پیش دکترحاجیان واقعا عالین من زخم و عفونت داشتم بادستگاهی ک داشتن عفونت و کشیدن من اینقدر قرص میترونیدازول خورده بودم ک اسمش میاد حالم بدمیشه یه مقدار هزینهاش بالاس ولی به شدت حالت خوب میشه من خیلی نتیجه گرفتم ازشون

منم از خیسی زیاد اذیتم☹️

ژل رینورم از داروخانه بگیر دکتر به من گفت renorm

والا من توخشکممم نمیدونم چیکار باید کرد🥲

سوال های مرتبط

سکوت سکوت قصد بارداری
Hedie🧚🏻‍♀️ Hedie🧚🏻‍♀️ قصد بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سیزدهم بارداری