۲۲ پاسخ

نوزاد باید کلاه داشته باشه.سرما از سر بچه میاد.دکتر میگفت
من جوراب بیرون رفتنی اید بپوشم کلاه اکثرا داره.مگه اینکه خونه گرم باشه خیلی
اونم چون رو زمین خوابیده پایین سرد تره.کم پیش میاد نپوشم الان بغلمه نداره

من تو خونه اصلا کلاه و جوراب نذاشتم. بیرون بریم فعلا میذارم کلاه. تا هوا خوب بشه.

تا وقتی هوا گرم شه من همش میزارم کلاه سرش ولی جوراب پاش نمی کنم

من نذاشتم اصلا
فقط وقتی از حمام میاد میذارم
بذارید به هوای سرد و خنک عادت کنند بچه ها بدنشون مقاوم بشه

دخترمن از کلا بدش میاد نمیزاره بزارم

منم ازهمون اول سرش بوده تاحالا اخه میترسم یکی دستش بخوره ب سرش سرش نازکه الانم هوا سرده میترسم سرمابخوره خونمون در باز بشه خنک میشه

من نمیزارم فقط زمانی ک حموم کنه یه شب تا صبح میزارم

من الآنم میزارم دربازمیشه خیلی باد میاد خونمون

من از روز اول نزاشتم الانم کلاه بزارم بدش میاد

من فقط بعد حمام و وقتایی ک میبرم بیرون میذارم
بنظر من تو خونه اصلا نیاز نیست
دوس دارم ازاد بزارمش
حتی جورابم پاش نمیکنم تو خونه

من اصن نزاشتم حتی توی بیمارستان فقط وقتایی که بیرون میریم میزارم

از بدو تولد‌کلاه نزاشتم

من از وقتی به دنیا آمدن تو خونه کلاه سرشون نکردم
جوراب هم پاشون نکردم تو خونه

من فقط از حموم میاد میزارم

از اول فقط وقتی از حموم در میاد یا بیرون ببرمش میذارم

خوبیش اینه گوشش هم نمیشکنه فاصله پیدا نمیکنه کیپ سرش میمونه دیدی از بعضی بچه ها فاصله داره گوش بچه .بچه زشت میشه

من اصلا نزاشتم،پسرمم دوست نداشت درش میاورد

کلاه چرا میزارید اخه ..کلاه وقتی بزارید ک حمام کرده باشه یا اینک بیرون ببریدش
تو خونه اصلا نیاز نیست بچه اذیت میشه باید هوا بخوره کلش

من سرشه وقتی عرق میکنه میزارم بالای بخاری خشک بشه بعد باز سرش میکنم هم میزارم هوا بخوره سرش بعد باز سرش میکنم چون پوست بچه نازکه سرده هوا هنوز

اصلا نزاشتم خوب نیست اب بدن بچه رو کم میکنه

من کلا نذاشتم

من فقط ده روز کلاه گذاشتم واسه پسرم

سوال های مرتبط

مامان شروان و دلوان مامان شروان و دلوان ۶ ماهگی