۱۷ پاسخ

پاپیون هم بزن بهشون
یکم باز تر کاش میزدی
و ترکیب رنگی قرمز و سفید و رعایت میکردی که تو عکسات قشنگ بیوفته

عالیییییی

کاش بادکن هارو برعکس میزدی، خیلی زیبا میشد

یکم پراکنده تر وبالاتر میزدی بهتر بود، مبارکه عزیزم

مبارکه

مبارکه

مبارکش باشه عزیزم

ن خوبه
فقط دم اون بادکنک سفیده کنار قرمزه بلنده قیچی کن🤭
چجوری زدی ب سقف؟
منم میخواستم واسه پسرم آویز کنم گفتم شاید سخت باشه😅

خیلی نازه عزیزم مبارک باشه

مبارکه عزیزم، اگه بادکنکا برعکس بودن بهتر بود، تا سقف با نخ نامرئی برن،اون اویزشون بیاد سمت زمین،بعد تو اینجور مدلا بادکنک کوچیک استفاده بشه(کمتر باد بشن) خوشگلتر درمیاد

قشنگه

خوبه پاپیون بزن بهشون

قشنگ شده

بامزه شده

عالیه

مبارکه

قشنگه

سوال های مرتبط