۱ پاسخ

منم ۳۳هفته بودم رفتم سنوگرافی بچم 1840 گرم بود بعد دکتر بهم گفت خوبه ولی دور بری های خودم میگن کمه پودر لیدی میل بخور تا وزن جنین زیاد بشه موندم چکار کنم

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی