تاب ریلکسی تا چندماهگی بچه ها قابل استفادست؟؟

۶ پاسخ

این مدلو تا هروقت خواستی میتونی استفاده کنی خودتم مبتونی بشینی تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلو تولیدی داشتیم ما جمع کردیم همین یدونه مونده قیمت تولیدی ۶ ت هست اینو ۵ ت میدم اگر خواستی یه عمر خراب نمیشه

تصویر

فک کنم تا ۲-۳ سالگی قابل استفاده باشه دخترم الان عادت کرده به تابش داخل اون میخابه خواب عمیق رف میارم پایین

من دخترم سه ماهشه میزازمش تو تابش انگاری کمرش تا میخوره اذیته باهاش استفاده نکردم

منکه خریدم گفت تا ٢/٣ سالگی میشه استفاده کرد

پسر خواهرشوهرم یک سال نیمشه هنوزم بعضی وقتا داخلش میخوابه

بچه خواهرشوم دو سال و سه ماهشه هنوز بدون اون نمیخوابه

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر مامان مامان امیر هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی