عزیزم تاب ریلکسی دوحالت میشه نشسته و دراز کشیده من از دوماهگی بچم رو توش میخوابوندم باید حواست بهش باشه اگه بچت تکون میخوره ام کمربندش رو ببندی
من برای بچه اولم از۳ماهگی اونورا گذاشتم تایکسال عصای دستم بودفقط تواون میخوابید
الان پسرم میزارم نمیخوابه توش انگار راحت نیست براش
فکر کنم از ۶ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.