بنظرتون علامته یا کهیره

تصویر
۹ پاسخ

خدایی چ چیز قرمزی هوس کرده بودی و نخوردی 😂😂

چن کیلو بدنیا اوردیش❤️

این میره 😂 وقتی. بزرگ شد

نه.کهیر نیست

کهیر نیس عزیزم فککنم علامته

اگه از اول بوده یعنی علامته

مثل ماه گرفتگی هست از اول بوده اشکال نداره کمرنگ میشه به مرور

علامت

اگه همین یدونه اس احتمالا علامته

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار ۱۵ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی
مامان برکه و محمد مامان برکه و محمد ۳ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۱۳ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۹ ماهگی