۳۲ پاسخ

هیچ سالی نمیدیم و اعتقاد نداریم

تواین گرونی هممون مستحق فطریه ایم😐

بله فطریه و کفاره هر دو میدیم. خمس هم میدیم. چون اعتقاد داریم این پولها صدها برابر برمیگرده تو زندگیمون و الحمدالله تا الانم همینطور بوده.
هروقت خمس دادیم بعدش قسمت شده یه مسافرت خوب رفتیم😁

چند ساله نمیدیم

اعتقادی نداریم و اینکه مردم همه الان خودشون نیازمندن بعدم برای کمک به نیازمند که حتما نباید مناسبتی باشه

اعتقادی نداریم

نبابا بیکاریا

که بره تو جیب اخوندا

بله همه رو می‌دیم ولی نمیدیم به آخوند یا مسجد مستقیم میدیم به نیازمندش.

هیچ سالی ندادیم اعتقادی نداشتیم ولی بجاش به کسایی که میشناسیم کمک میکنیم

بله حتما. اسلام کامل ترین دینه. قطعا دلیلی داره که توی اون ساعت خاص به فرد نیاز مند کمک بشه. جدای ازهمه ی کمک ها و صدقه هایی که برای رفع بلا میدیم. .شما به دزدا نگاه نکن. این کشور آدمای سالم و خوب هم داره. مثل همه جای دنیا.

من به فطریه اعتقادی ندارم همیشه اگه داشته باشم توی فامیل مستحق داریم کمک میکنم حالا شده چن بسته گوشت قرمز بجای پول یا برنج یا حبوبات کمک کردم و میکنم اما فطریه نه

اعتقاد نداریم فطریه چیه اخه

هرموقع بتونم به نیازمند در حد توانم کمک میکنم، فطریه نمیدیم

بله ماهم می‌دیم
مامسلمونیم ودین اسلام ا مرکرده به دادن فطریه

بله میدیم یه صدقه حساب میشه

آره میدیم
فطریه و کفاره و خمس
حتی اگه بقیه شوهرمو ترغیب کنن ک نده من تشویق میکنم و بهمون برگشته و مالم ن برکت گرفته خداروشکر

بله شوهرم ب شیرخوارگاه میده

بله میدم به ادم نیازمند تر از خودمون

بلله.

اره عزیزم هرساله میدیم

اعتقاد نداریم ولی روز های عادی به کسی که کمک میکنم غذا درست میکنم میبرم کنار جاده به اینا که لب جاده آن میدم چقد خوشحال میشن چقد ذوق میکنم. یا یه پیرزن همسایه بهش میگیم ننه قرصاشو میگیریم .ندارم حقوق شوهرم خیللللللی کمه وگرنه ایقد دوس دارم کمک کنم عاشق کمک کردنم همیشه میگم خدایا اوقد بهم بده که منم هی به دیگران کمک کنم

بله.

بله به بیماران خیریه میدم

اره میدیم

هر سال خودمون میدیم به افرادی که میشناسیم
امسال کل خانواده میدیم به یکی از همکلاسی های خواهرزادم که پدرش رو‌از دست داد ‌‌
مادر این بچه هم توانایی اشتغال نداره !

بله

بله میدم

بله میدیم حتما

بعله عزیزم

بله میدیم

بله میدیم

سوال های مرتبط