مامانا متخصص بیاین بگید چجوریه سونو ام🥲
دکترم نیست تا بعد عید

تصویر
۱۰ پاسخ

تو بودی میخواستی سز کنی؟
بچه سفالیکه مناسبه براي زایمان طبیعی🫠

خوبه خداروشکر
منم امروز 28 هفته و 2 روزم میرم سونو
انشاالله همه چی خوب باشه

نرماله عزیزم
فقط اگر طول سرویکست رو عنوان میکرد دقیق عالی میشد

همه چی خوبه عزیزم وزن نی نی هم خوبه ۱کیلو و ۱۷۰

خوبه وزنشم ۱۱۷۰ رو صدک ۳۵ خوبه همه چیز

همه چیز نرماله عزیزم

۲۸ هفته و ۶ روزی؟
وزن بچه ۱ کیلو ۱۷۰ گرمه
من ۲۹ هفته ۱۴۵۰ بود

خوبه همه چی عزیزم

بنظر میاد که نرماله

بنظرم ک. خوبه همه چیش نرماله

سوال های مرتبط

مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی