عدد بتا کمه فکر نکنم چیزی دیده بشه
عزیزم اگه پایین نیاد مورد نداره ولی وقتی بتا بیاد پایین یا خارج از رحم هست یا شیمیایی حتماً هم پیگری کن
در حالت نرمال و بارداری اگر یک آزمایشگاه هردوآزمایش انجام شده ، نباید کم بشه
مجدد ۴۸ ساعت بعد باید همون آزمایشگاه تکرارش کنی
نباید کم بشه اگه کم میشه احتمالا بارداری پوچ یا شیمیاییه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.