خانوما دخترم یبوست شده چی بدم بهش؟

۴ پاسخ

اگه قیسی داری خیسش کن نرم نرم که شد بده بهش

کدوحلوایی بپز بده با کره زود راحت میشه
یا برگه زردآلو بزار خیس بخوره تو آب همه رو له کن باهمون آب که داخلش بوده بده بخوره

لاکسی ژل

گیوی و خیار.روغن زیتون و کره فراوان.پروکید پویا.اگه هیچکدوم جواب نبود شیاف گلیسیرین

سوال های مرتبط

مامان دلماه❤️🌙 مامان دلماه❤️🌙 ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی