خانما سونو آنتی ۷۰ % گف دختره .بنظر شمام همیطورع؟

تصویر
۱۴ پاسخ

به من گفتن به احتمال ۸۰درصد دختره ولی رفتم انومالی پسر بود

۰۸۱۳۸۲۷۱۷۱۷

عزیزم بسلامتی انشاءالله خداحفظش کنه براتون💕
عزیزم منم همدانم بحیرایی تاچندم هست منم می‌خوام برم شماازمایشگاه کجارفتید؟؟

اینکه خیلی دختره
۱۰۰ درصد دختره

عزیزم کدوم سونو رفتی بحیرانی یا جایی دیگه

وقتی از پنجاه درصد به بالا احتمال میده ینی همون میشه برای منم درست بود همونی ک گفت

مبارکه عزیزم
کدوم سونو رفته بودی

من انتی بارداری قبلیم‌گفت پسره پسر بود

اره شبیه نی نی منه

به من گفت ۷۰درصد دختر درست بود

به منم گف ۶۰ درصد دختر ولی سلفری دادم پسر بود

به منم دقیقا همینو گفت عکس سونوگرافیشم تقریبا حالتش مثل نی نی شما بود

صبر کن تغییر میکنه ی وقت انتی صدردصد نیس

من که هرچی آنتی احتمال داد همون شد
انشالله سالم و صالح باشه و به خوشی بغلش کنی

سوال های مرتبط