۷ پاسخ

من ۲و نیم بود ۵ روز دستگاه بود دخترم گفتن مشکل قند داره

سلام منم وزن بچم موقع به دنیا امد1930گرم بود خداشکر به دستگاه نیاز نشده امروز 9روزه شده

من پسر اولمو ۳۵هفته زایمان کردم۲۲۰۰دستگاهم نرفت

جاری من ۳۶ زایمان کرد (از ۳۴ هفته بخاطر نشتی بستری بود بیمارستان) بچه ۲۵۵۰ دنیا اومد و میگه یکی دو ساعت گذاشتن دستگاه بعد آوردن پیشش

من ۳۴ هفته زایمان کردم ۲۵۰۰ رف دستگا

یکی از دوستای نزدیکم چند روز پیش زایمان کرد ۱۹۰۰ خداراشکر همه چیزش سالمه ولی خیلی کوچیکه دستگاهم نرفت

هیچکس وزن نرماله فقط نباید بزاری زیاد وزن کم کنه

سوال های مرتبط

مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادین و رایان مامان رادین و رایان روزهای ابتدایی تولد