سلام 8هفته برم سونو قلب خوبه یا باید دیرتر رفت!؟

۴ پاسخ

برو عزیزم من دقیق ۷ هفته رفتم

سلام . برو . من هفت هفته و سه روز بود ک رفتم

نه برو عزیزم دیگه

نه دیگه برو ایشالله تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری