خانوما برای قلب 8هفته خوبه یا 7

۷ پاسخ

ب منم گفت هفته ۸بیا

۸ بهتره

منم مثل شمام دکتر گفت دو هفته دیگ برم ،

منک الان 6هفته ام بودامدقلبش تشکیل شده بودگفت سه هفته دیگ بیا

۸ بهتره

عزیزم سلام توهم مخدان هات درد می کنه انگار می سوزه با کمرت

۸ بهتره ولی من ۷ رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی